Simply Delicious!

Jag älskar mat. Mat är som ett äventyr, a masterpiece. Mat är som kärlek! Jag håller kloka ord av Auguste Gusteau av i filmen "Ratatouille". Han sa, "Alla kan laga mat." Jag tror att alla KAN laga mat!

Det är med stor glädje jag delar utt ett kollectiv av enkla men läckra recept som jag har sammställts. Några som har förts vidare från min mormor (bless her soul) och min mamma.

Mmmmm...mums!

Simply Delicious! 

I love food. Food is like an adventure, a masterpiece. Food is like love! I hold the very wise words of Auguste Gusteav from the film "Ratatouille". He said, "Anyone can cook." And i believe that anyone CAN cook!

It is with great pleasure to share a collection of simple yet delicious recipes which I have learned and compiled from my travels and living in Stockholm.

Comments

Post a Comment

Popular Posts